vrijdag 25 maart 2011

Let it be summer

The last days it has been very good weather and therefore I desire even more to the summer! At school my and my friends are in the breaks outside enjoying these sunrays. Please let the temperature rise, I want to lie on the beach in my bikini and tan!
Well, that will take some time but this pictures make me already in the mood! I hope it will do the same thing with you guys ;-)










































































































































































































































Only fourth picture is mine others from weheartit

3 opmerkingen:

  1. Beste Esther!

    Ik wilde je een e-mailbericht sturen, maar ik kan je e-mail adres niet vinden! Ik vind je blog super leuk, en ga je daarom volgen! Ik had eigenlijk ook een vraagje .. Aangezien ik binnenkort ook mijn blog wil openen, vroeg ik me af hoe jij je afbeeldingen zo groot krijgt? Als ik mijne upload dan worden ze kleiner en waziger gemaakt! Ik weet niet of het relevant is, maar ik maak foto's met mijn Canon EOS 450D.

    Ik zou het op prijs stellen als je zou kunnen antwoorden!

    Groetjes,

    Evelina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk dat dit de enige manier is om te antwoorden haha, aangezien ik het nog niet op je blog kan posten. Ik denk dat ik wel een apart e-mail adres aan ga maken.
    Maar als je dus een foto upload kan je hierop klikken en dan wordt deze als het goed is geselecteerd en staan er onder de foto een aantal opties die je toe kunt passen, zoals de grootte: klein - normaal - groot - extra groot - origineel formaat. Ik gebruik altijd extra groot, maar dat hangt natuurlijk ook van de foto af, of die dan niet te wazig wordt ;).
    Zelf maak ik mijn foto's met een Samsung L730 en dat is dus echt niet zo'n professionele als zo een die jij hebt, dus ik denk dat ze bij jou dan wel van een hogere kwaliteit zijn haha.
    Lang verhaal, maar hoop dat het duidelijk is!

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Esther, hartstikke bedankt! Het is me wat duidelijker geworden, en het werkt! SUPER bedankt aangezien ik zoveel mensen heb gevraagd om het me uit te leggen & dan maar zeggen dat ze het niet weten! :/ Maar je hebt me echt op weg geholpen en ik stel het zeer op prijs! ;)

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen